onsdag den 1. januar 2014

2 0 1 3








2 0 1 3 // I ORD OG BILLEDER

Pyha, jeg bliver altid meget sørgmodig ved udgangen af et år, og samtidig er det dejligt at kunne se frem til et helt friskt og nyt år.
2013 har været et dejligt år, hvor jeg har tænkt MANGE tanker om hvad "det gode liv" er - for os og mig. Hvordan får man familie, arbejde, venner og fritidsinteresser til at gå op i en højere enhed, også uden at man glemmer sig selv? Jeg ved det helt ærligt ikke, men jeg håber at jeg bliver klogere på det i 2014. Især har vores efterår været fyldt med udfordringer i forhold til at få kabalen til at gå op, da der har været behov for ekstra meget fokus på familien.
Noget af det bedste ved at have en blog, er at man kan kigge tilbage, og gense alle de stunder og ting som man lidt havde glemt. I 2013 har der været mange fine oplevelser. Jeg var blandt andet på sykursus hos Line, som fik sat nyt skub i kreativiteten og skabertrangen.
I foråret tog jeg en lang blogpause, som stadig spøger i baghovedet, jeg føler stadig ikke jeg har fundet "formen" helt igen.
Vi havde en skøn sommer med tid til bare at være og nyde. Et travlt efterår med rolige weekender uden mange planer, og til sidst en virkelig dejlig jul og juleferie med tid til at nyde hinanden og helt glemme at man skal tilbage til den virkelig verden igen lige om lidt;-)

Jeg er meget glad og taknemmelig for at I gider læse med, og til de kommentarer jeg får, vil jeg bare sige, at de betyder SÅ meget <3 Det er dem der giver "vand på møllen" og får et smil frem på læben hos mig. TUSIND tak for det <3




16 kommentarer:

  1. Sikke en skøn billedkavalkade og gode eftertænksomme ord. Jeg håber du kom godt ind i nytåret og får et dejligt 2014. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maiken, og i lige måde:-) Og stort tillykke med jobbet:-)

      Slet
  2. Enig med Maiken, dejligt tilbageblik. Rigtig godt nytår!

    SvarSlet
  3. godt nytår til dig og dine :)

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rikke, og i lige måde:-)

      Slet
  4. Hvor er det bare nogle dejlige billeder. Sikke en forandring der er sket med din dreng, det er det samme med min. Væk med sutten og pludselig er der en rigtig lille dreng i stedet for. Jeg synes din blog er rigtig hyggelig og nyder at følge med. Jeg har selv holdt pause på min blog i snart et år, og har svært ved at komme i gang igen. Jeg skal snart beslutte what to do, så jeg kender godt de overvejelser du har.
    Rigtig godt nytår
    Hilsen Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mette, tusind tak fordi du læser med, det er jeg glad for:-) Og ja, det kræver nogle gange lidt ekstra at få hevet sig selv op til at lave et indlæg efter en lang pause! Man skal jo kun gøre det så længe man får energi af det, det skal ikke være en sur pligt!
      Jeg håber du får taget den rette beslutning:-)
      Godt nytår til dig også:-)

      Slet
  5. Dejligt indlæg Ninna, og ikke mindst skønne skønne billeder. Det er svært at få familiekabalen til at gå op, der må vælges til og fra, og til tider er der udefrakommende ting, man ikke på stående fod kan gøre noget ved, der "forstyrrer", men jeg tænker, at man må prøve sig frem og måske er det, der skal til lige nu og her ikke det samme, der virker om 6 måneder. Dog er jeg overbevist om, at er man bevidst om, at man har brug for at finde en balance i sit liv, så er man godt på vej. Jeg håber ikke du holder helt op med at blogge Ninna, men at du også her finder en balance og blogger når du har lyst og tid. Rigtig godt nytår! Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din opbakning Mette, og dine altid dejlige kommentarer, dem bliver der sat stor pris på:-)
      OG det er rigtigt, at livet jo ændrer sig med tiden, og derfor også bloggen:-)
      Jeg håber også du er kommet rigtig godt ind i det nye år:-)
      Kh

      Slet
  6. Dejligt tilbageblik. Glæder mig til at følge dig og bloggen i 2014 og forhåbentlig endnu flere inspirerende indlæg med/om tøj og mode - dem kan jeg godt lide :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mie, det er jeg glad for at høre:-)
      Jeg håber du kom godt ind i 2014:-)

      Slet
  7. Så skønne billeder og kom endelig rigtig igen her på bloggen, det er så dejligt at følge dig, både her og på ig :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katja, og tak fordi du læser med, det betyder meget:-)
      Jeg håber du havde et godt nytår, og en god jul:-)
      Kh

      Slet
  8. Dejlige billeder!! Jeg elsker at der er leo i alle kollagerne :-)
    Og så lige.... Please bliv ved med at blogge!!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha, ja 2013 var vist leopardens år!!
      Jeg stopper ikke, ikke lige nu ihvertfald, men gode råd til hvordan man holder dampen oppe modtages meget gerne;-)

      Slet