mandag den 13. januar 2014

Foof - Nye briller









Jeg er blevet spurgt af Foof om jeg kunne tænke mig at prøve deres briller. Det sagde jeg naturligvis JA til, da de laver nogle rigtig fede briller, og mine sagtens kunne trænge til en udskiftning.
Jeg har flere gange luret på dem hos Julia, og er ligesom hende, især ret vild med modellen Depp.
Jeg vil ikke skrive så meget om konceptet, det kan I selv læse mere om på deres side, du kan blandt andet se her hvordan du forholder dig til synsprøven. Da jeg også bruger linser, så kender jeg allerede min styrke, og du kan downloade en app til at måle distancen mellem pupillerne - SMART!!!

Her er de 5 par jeg har haft hjemme på prøve. Glassene er jo alm vinduesglas uden styrke, så derfor er der ret meget genskin og man kan ikke så godt se mine øjne.
Jeg hører MEGET gerne jeres mening om hvilke jeg skal vælge;-) Jeg har allerede 2 favoritter, som jeg nok skal afsløre senere!
I kan klikke på billederne og komme direkte til modellen på hjemmesiden;-)

21 kommentarer:

  1. Jeg synes, at det første par umiddelbart klæder dig bedst. Men stilmæssigt er jeg ret vild med de 40'er agtige sorte. Det sidste par er også fine, men noget ved formen minder lidt om dem du har, og det er nok sjovest at få lidt forandring?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg du har ret i mht spears modellen. Hvilke sorte er det du tænker på? Er det de runde? De er ikke helt sorte nemlig. Jeg gad så godt at have helt sorte briller, men det klær' mig bare slet ikke:-(

      Slet
    2. Når jeg omtaler de sorte, er det Spears modellen :)

      Slet
  2. Jeg synes dem på det første billede er pænest - og også pænest til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for indput Mie:-) Jeg tror også jeg er enig med dig. Det er faktisk en god måde at se det ordentligt for een selv at se billeder på den her måde!

      Slet
  3. Svar
    1. Dem stemmer jeg også på Anne:-) Jeg trænger til at prøve noget nyt:-)

      Slet
  4. Jeg købte selv i starten af december 2 par briller derfra, jeg er bare SÅ glad for dem, pg får så mange gode komplimenter..... Det er dog ikke nogle af de modeller de har på prøve.....off topic, i know

    Jeg synes par nr. 1 er rigtig gode til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla,

      Hvilke modeller er det du har?? Skønt med komplimenter:-)

      Slet
    2. Jeg har Affleck i mat sort og Winslet i havanna.... To meget forskellige briller, men så er der lodt til enhver lejlighed!

      Winslet var faktisk nogle hun foreslog mig dernede, da jeg ringede, fordi der ikke rigtig var nogle af de 5 par jeg i første omgang havde fået hjem, der lige ramte plet.... Undtagelsesvis fik jeg lov til at låne 5 par mere, hvor Winslet var et af dem.

      Slet
  5. Spears eller Cruise er superfine til dig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Ja, det ender jo nok også med Cruise er jeg temmelig overbevist om:-)

      Slet
  6. Spears, de er super fine til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for indput:-) Jeg er også vild med dem, men som Ida skriver længere oppe, så minder de nok for meget om dem jeg har i forvejen:-) Men det kan jo være de skal være mit 3. par på et tidspunkt...

      Slet
  7. Jeg holder også på Spears eller Cruise til dig. :)

    Selv har jeg Depp og Cruise, og er m e g a glade for dem. De er bare så lækre, og jeg har aldrig fået så mange komplimenter fra både familie og venner, men også vildt fremmede på gaden, som efter jeg fik de briller. Selvtillids boost, ja tak. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia,
      Tak for indput, jeg tror altså også det bliver de to jeg beslutter mig for:-) De er SÅ fede, og ikke alt for vilde til at man bliver hurtigt træt af dem!
      Vildt at du er blevet stoppet på gaden, det vil jeg se frem til at prøve ha ha ha ha:-)

      Slet
  8. Jeg synes Cruise er de bedste, Spears er også gode. Men det er jo super fine briller allesammen! Jeg har meldt mig til brilleparty hos Julia Hausfrau, da jeg også skal have opdateret mine briller. Glæder mig til at prøve alle modellerne!

    SvarSlet
  9. Hej :-)
    Jeg hepper helt klart på spears... De er super fede og klæder dit ansigt rigtig godt.
    God aften - Karina

    SvarSlet
  10. Du ser jo knaldlækker ud med dem allesammen, men jeg er mest vild med Cruise og Depp :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  11. Depp er min favorit :-) Sjovt at store briller kan komme på mode igen. Men indrømmet det ser godt ud :-)

    SvarSlet