tirsdag den 4. februar 2014

Me and Mr. Cruise





Antallet af blogindlæg kan vist på måles på antal af dage jeg har været alene hjemme med S;-) Kim er i Kbh i de her dage på kursus, så der er ingen at opvarte om aftenen, kun computeren ha ha ha:-)

Men heldigvis var han så sød at tage billeder af  mig i weekenden inden han tog afsted. Jeg mangler nemlig at vise Jer det andet par briller jeg fik fra FOOF. Modellen hedder Cruise, og de er lidt mere klassiske i look'et end Depp som du kan se mig med her.
De her er briller jeg rigtig føler mig hjemme i, og som nok minder lidt om briller jeg tidligere har haft. Jeg må dog sige at jeg er vildt imponeret over kvaliteten i både stel og glas. Selvom jeg har haft kontaktlinser i mange år, så har jeg også haft mange forskellige briller. Også rigtig dyre stel, men jeg synes faktisk at de her snildt kan hamle op med dyre (mærke) stel.

Det er ikke så tit jeg har hængehår når jeg også har briller på, jeg føler mig ikke rigtig tilpas i det. Men nu prøvede jeg til de her billeder, og synes stadig det er sådan lidt "forkert", kender I ikke det? At der er noget der føles forkert uden der egentlig er en grund til det? Jeg kan heller ikke have store øreringe på når jeg har briller på, det er helt helt forkert for mig, jeg kan nærmest få det dårligt ved tanken, ha ha ha:-)

P.s Lige nu kan du få 100 kr i rabat på FOOF ved at bruge koden CPHFASHIONWEEK, den virker hele februar måned:-)

19 kommentarer:

  1. Kan godt følge dig ; ) Det meste af tiden har jeg kontaktlinser og håret sat op.... hvis jeg har løst hår og briller er jeg enten på vej i seng eller ligefrem syg ; ) Man føler sig bare helt forkert med alt det hår og briller samtidig ; ) Det forstyrrer!!
    Du ser superfin ud med det løse hår og de nye briller, det er ikke det, det er bare følelsen, ikk'?
    Og briller og øreringe er også helt overdressed i mit univers! Ligesom alt for mange smykker på en gang ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ja, jeg kan heller ikke have for mange smykke på på een gang, det er så mærkeligt at man har den slags "regler".
      Jeg bruger også tit kontaktlinser, men med de nye briller er det faktisk sjældent lige for tiden.

      Slet
  2. De briller har jeg også, de er så pæne så pæne!

    SvarSlet
  3. Jep, sådan nogle skøre "regler" har jeg også! Og kan faktisk godt se, hvad du mener, det er næsten lidt overvældende med løst hår OG markante briller. Men modellen klæder dig, ingen tvivl om det! De kunne ikke have fået en bedre reklamesøjle end dig, kære Ninna.

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du SØD Ida:-) Men fremover bliver det nok med den obligatoriske hestehale eller knold på toppen;-)

      Slet
  4. Hvor er du fin med dine nye briller. De klæder dig super godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det var sødt sagt:-)

      Slet
  5. Fine briller - og jeg har det helt på samme måde både mht det løse hår og øreringe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver ligesom for meget på een gang!

      Slet
  6. Du har altså ingen grund til at have en regel med løst hår og briller, du ser smuk ud Ninna, brillerne klæ'r dig rigtig rigtig godt! Men forstår dig godt, jeg har det bare modsat, intet opsat hår og briller, haha. Mht store øreringe og briller er vi helt på linie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt man kan have det sådan, og det føles bare helt forkert når man går mod sine små regler, man kan seriøst få en dårlig dag af det!;-) Og tusind tak for de søde ord Mette:-)

      Slet
  7. Du er super smuk, Ninna, og de klæder dig vildt godt, de briller.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Tine, det var sødt af dig at skrive:-)

      Slet
  8. Super flotte briller og billeder af dig. Jeg er simpelthen nødt til at spørge hvilken blush du bruger? Hvor er den bare fin.

    SvarSlet
  9. Super flotte briller og billeder af dig. Jeg er simpelthen nødt til at spørge hvilken blush du bruger? Hvor er den bare fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone, tusind tak:-), det er en creme blush fra Youngblood og farven hedder taffetta, jeg bruger den hver dag, og den har holdt i 1 1/2 år nu

      Slet
  10. Det kender jeg godt. Jeg burde også bruge briller, i hvert tilfælde på kontoret. Jeg er nok bare lidt forfængelig omkring det. Men billederne ovenstående er jo et godt eksempel på at briller sagtens kan se helt rigtig ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gælder jo om at finde nogle briller man føler sig hjemme i, og der jo heldigvis så mange flotte at vælge mellem. Og det tager altså noget tid at vænne sig til, når man først er sprunget ud som brillebruger:-)

      Slet