mandag den 3. marts 2014

Dejlige ting fra en WEEKEND


Et roligt øjeblik, men naturligvis med et maskingevær klar... ;-)
Nøglesnoreproduktion

Min Batman er ham til højre på billedet, og Batman til venstre er hans helt store idol, Jonas på 5 år, som fik lov til at lånde dragten <3

Soveværelseshygge med Ipad

Spiseplads


Nå, ja så gik der små 14 dage, og en hel masse jeg ikke fik blogget om. Men det kan ikke betale sig at dvæle ved, så derfor får I lidt billeder fra en dejlig forlænget weekend, med besøg hos gode venner, og afslapning herhjemme.
S har været Batman (som RIGTIG mange andre drenge), og da han først fik overmandet frygten for kostumer, så var han den mest stolte lille Batman, lige indtil han kiggede på mig med store øjne og sagde "Jeg vil gerne helt almindelig igen mor".
Vores spiseplads i det store åbne rum vi har, er det mest hyggelige sted i huset synes jeg, og det er ikke blevet mindre hyggeligt af det nye smukke billede på væggen som jeg har arvet fra min morfar. Det er der mange minder forbundet med.

4 kommentarer:

  1. Man er ikke i tvivl om, at du er drengemor, når man ser det første billede :)
    Jeres spiseplads ER hyggelig, der kan jeg godt lide at være gæst!

    SvarSlet
  2. Skønne billeder, fra både stue, soveværelse og glimt til entre - hvilket skoskab, om jeg må spørge? Er nemlig på udkig efter en erstatning til plastikskabene fra Ikea. Er også helt vild med dine nøglesnore...

    SvarSlet
  3. Dejlige glimt og super seje fyre i udklædning ;D Jeg blev lige mindet om jeg skal igang med at bruge mine øreringehuller nummer to, gad vide om jeg egentlig stadig kan få øreringe igennem, det ser fint ud til dig.. ;) Håber snart vi ses igen søde Ninna.

    SvarSlet
  4. Hvor er det et skønt første billede!

    Det er altså også en dejlig stue i har, så jeg kan godt forstå at spisepladsen er husets hjerte. Og det bliver bare endnu finere med dit arve-billede. :)

    SvarSlet