mandag den 17. marts 2014

Spring wishes


En ny sæson, en ny ønskeliste... Jamen hvordan kan det være, at man HVER eneste sæson føler sig bagud i garderoben, selvom man jo nok egentlig ikke er det. Jo, det er fordi at sådan nogen som f.eks. Acne laver smukke guldkasketter, og SINDSYGT seje sandaler. Og fordi man bare aldrig rigtig kan få for mange lækre t-shirts fra Isabel Marant, og ej heller for mange sweatshirts.
Tasken fra ZARA er SÅ flot, men ærligt, jeg har på ingen måde brug for sådan en taske. Mit liv er langt mere praktisk end fashionabelt med lækre Chanel look a like tasker! Nederdelen kunne dog til gengæld til enhver tid forsvares, da den er klassisk, fin og praktisk;-)
Føler I jer også bagud, så snart der banker en ny sæson på døren?

P.S. Jeg er stadig på udkig efter en måned der skal være shoppefri, og jeg tænker seriøst på at det skal være april. Der har jeg fødselsdag, så den bliver ikke helt trist;-)

// Kasket - Acne
// Sweatshirt - Rika
// Taske - ZARA 
// T-Shirt - Etoile Isabel Marant
// Tørklæde  - Acne 
// Sandaler - Acne
// Nederdel - Nùe Notes

2 kommentarer:

  1. Kender det godt. Især forår og efterår, der kan jeg pludselig ikke holde noget i mit skab ud! Lige nu er det hele alt for sort, til efteråret er det hele alt for pastel;-) Shoppefri måned ville jeg nok også have godt af..... Det gælder vel ikke stof, vel? :-) Men det kommer nok ikke til at ske, for OMG den der taske fra Zara!!

    SvarSlet
  2. Jeg stod også i morges med åbent skab og tænkte I don´t have anything to wear!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hader den morgen følelse :)
    Så ja der skal nok shoppes lidt nye basis-ting så vi overlever foråret.

    SvarSlet