lørdag den 5. april 2014

Marapytta jakker






Jeg vil lige lave lidt reklame for Line's smukke quiltede jakker og hendes fantastiske syskole.  Jeg har fået syet en enkelt jakke af Line, den sort/hvide leopard nederst. Og så har jeg selv syet 2 jakker, den ene på workshop weekend sidste år, og den anden syede jeg herhjemme kort tid efter workshoppen. Line's univers er helt magisk, så jeg kan virkelig kun anbefale at tage på sådan en weekend, man kan også sy meget andet end jakker. Har man ikke mulighed for det, så plejer man at kunne bestille jakker hos hende, og det er altså en sand luksus at forære sig selv sådan en jakke.
Du kan læse om min workshop weekend her, og se mere til min jakker her og her, og så kan du læse meget mere om Line og se smukke billeder her.

Rigtig god weekend:-)

5 kommentarer:

  1. What a beautiful jacket, well done :)

    SvarSlet
  2. Fede, flotte jakker!
    De klæ'r dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det var sødt sagt:-)

      Slet
  3. Hvor er du bare sød Ninna. Jeg ser først dit søde søde indlæg nu. Tak:)))) Det var dog det sødeste!!!!

    SvarSlet