tirsdag den 22. april 2014

Påskeliv






APPELSIIIIIIIIIIN

Jeg har omgivet mig med total feriestemning og afslapning de sidste 10 dage. Jeg har brugt hvert et minut på min skønne familie, og på at slappe af. Vi har kigget på hajer i kattegatcenteret, spist påskeæg, læst mange bøger, været på legeplads hos mine svigerforældre, kigget på huse, spist banankage til frokost grint, snakket og sovet længe de fleste dage.

Jeg kan slet ikke beskrive hvor tiltrængt sådan et åndehul er i en travl hverdag, men det ved de fleste af Jer jo sikkert godt:-) Jeg håber I også har nydt påsken:-)

3 kommentarer:

  1. Det lyder da som en helt perfekt påske - den slags fridage skulle man have nogle flere af :-)

    SvarSlet
  2. eller I kan sige "whiskyyy" næste gang ;) (hihi)

    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  3. Det ser bare dejligt ud - udflugter og hjemmehygge i skøn kombination.

    - Anne

    SvarSlet