tirsdag den 13. maj 2014

3 bliver til 4


Jeg viste billedet her på Instagram i går aftes, det er en lille ny dragt, til en lille ny lillebror som kommer til Oktober <3
Vi glæder os allerede helt vildt meget, og valgte at få en privat scanning så vi kunne få kønnet at vide her i uge 16. Vi havde Sylvester med, hvilket var en rigtig god oplevelse, bortset fra at han var slemt skuffet over det ikke var en lillesøster, som pt er det største ønske;-) Vi er andre er totalt lykkelige, og synes det passer perfekt ind i vores familie med endnu en dejlig dreng:-)
Jeg er heldigvis ovre den værste kvalme/træthed, men døjer stadig med det nogle dage, pyha, den er ikke lige sød hver dag, den ventetid!

P.S. Sig ENDELIG til hvis du vil af med et flot drengenavn, vi er nemlig pænt meget på bar bund lige i øjeblikket. Efter vores mening har vi jo allerede brugt det bedste der findes... så hvad gør vi nu?:-)

50 kommentarer:

  1. Stort tillykke! Vi fik nr 2 dreng i marts, og han hedder Laurits. Storebroren hedder Villum. Men det er svært at finde navn til lillebror synes jeg :)
    Kh Henriette // blondinemor.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Henriette:-) Og tillykke med lillebror:-) Sikke nogle fine navne I har valgt, det er dejligt med inspiration, tak for det:-)

      Slet
  2. TILLYKKE. Jeg er selv i uge 23 med en lille dreng... og jeg synes også dét med drengenavne er super svært! Så må jo lige lure lidt på forslagene herinde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort tillykke til dig også:-) Er det den første? Det er skønt at have en dreng, glæd dig:-) du er mere end velkommen til at følge med:-)

      Slet
  3. Kæmpe stort tillykke :)

    SvarSlet
  4. Ih, hvor er det altså bare hyggeligt med alle de gravide, der popper op på ig og blogs. Tillykke, tillykke! Bliver ikke mindre skruk nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Marina:-) I må da bare i gang så, vi skal jo også sørge for de ikke løber tør for børn i spiloppen:-)

      Slet
  5. Kæmpe stort tillykke - hvor bliver det skønt for jer alle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dianna, ja, det er ret fantastisk, vi glæder os også meget:-)

      Slet
  6. Jeg er i nat blevet faster til lille fine Nor. Syntes det er et smukt navn! KH Heidi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæmpe stort tillykke med din nevø, sikke et fint navn han har fået, det er rigtig flot:-) men lidt kort sammen med Sylvester synes jeg, det er ikke nemt når det hele også skal passe sammen:-)

      Slet
  7. Hvor dejligt, tillykke.
    Hvad med Sigurd, Sofus, Villads, Vilfred, Lasse, ... hmmm, bare det var mig ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Årh nogle fine navne, jeg er også HELT vild med Sofus, men det er vi slet ikke enige om, så det er desværre udelukket! Det kunne ellers meget vel være blevet det, hvis jeg måtte bestemme selv:-)

      Slet
  8. Endnu et stort tillykke med en lillebror!!! Jeg forstår til fulde det med at have brugt det fineste navn, for jeg er mor til Frederik, Jonas og Lukas :-) Min kæreste var meget kritisk med flere af de navne, jeg kunne tænke mig, så jeg har stadig et par gode på lager, Storm, August, Laurits, Elias og Theodor.
    Kh.Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mette:-) sikke nogle flotte navne dine egne drenge har:-) Storm har også været oppe og vende, og var faktisk også på listen til Sylvester. Theodor er jeg også ret vild med, men det er desværre brugt i omgangskredsen, så det bliver nok ikke det! Der er mange faktorer der spiller ind;-)

      Slet
  9. århhh, stort tillykke! Hvor er det dog en dejlig nyhed. Jeg tilbyder gerne "mit" drengenavn, Edward ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mie, og tak for navnet også:-) Det er godt nok fint:-)

      Slet
  10. Vincent, Alexander. Christoffer.

    Tillykke med den søde ventetid og den lille spire der hygger sig i maven :)
    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rikke:-) Og tak for de fine navne, det er dejligt med inspiration:-)

      Slet
  11. Mon det kunne være en lille Theodor? I mange år var det mit yndlingsnavn, og jeg synes, det er i lidt samme boldgade som Sylvester.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vildt fine begge to Ida:-) Men som jeg også skrev længere oppe, så er Theodor allerede "taget". Det er jo ikke fordi det er kriminelt at bruge det også, men jeg tror vi kigger efter noget andet:-)

      Slet
  12. Tillykke!! Vi har 3 drenge, Noah, Sander og Melvin. Det sjove er, at da vi skulle finde et navn til Melvin, så havde vi Sylvester eller Melvin. Vi var lige vilde med begge navne, så vi lavede sten, saks, papir om det og så faldt valget på Melvin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt:-) Uh Melvin er også SÅ flot, men det er min mand så desværre ikke enig i:-( Pokkers også at man skal blive enige om den slags!!
      Skønt med 3 drenge i øvrigt;-)

      Slet
  13. Stort tillykke, ih hvor er det dejligt for jer :0)

    SvarSlet
  14. Stort tillykke :) to drenge er bare skønt! Jeg har også en dejlig Sylvester, som for et par mdr siden blev storebror til en Theodor :) synes de to navne passer skønt sammen i stil og længde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt, tillykke med lillebror:-) Altså de to navne må høre lidt sammen, nu er der flere der har forslået Theodor, som jo er SÅ fint, men allerede brugt i omgangskredsen:-(
      Jeg glæder mig også til der er en lille dreng mere i huset, det bliver ikke kedeligt:-)

      Slet
  15. Stort tillykke igen. :) Min venindes dreng hedder Leander, og det kunne også være et navnebud som stilmæssigt kunne passe til Sylvester :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maiken:-) Leander er også et rigtig fint bud, det har jeg ikke lige tænkt over før:-)

      Slet
  16. Mine drenge hedder Aksel og Karl :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. FANTASTISKE navne:-) Min bedste venindes søn hedder Carl, og en god ven i børnehaven hedder Axel, så vi prøver at finde noget andet, men begge navne var også på vores liste til Sylvester:-)

      Slet
  17. Stort Tillykke!
    Navne som; Kristian, Julius, Nicolaj eller Christoffer - tja jeg er nok lidt til de lidt ældre navne, end de nymodens ;)
    Ellers blev jeg faster til en lille dreng i feb. som hedder Bertil, og sidste år kom min nevø Thor til verden.
    Navne er der nok af men nok mere hvilke man lige forelsker sig i :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er virkelig mange mange navne... Kristian er også en klar favorit hos mig, det er på en måde meget almindeligt, men også bare så klassisk og stærkt!

      Slet
  18. Svar
    1. Tusind tak:-) Og tak for forslag til navn, rigtig fint:-)

      Slet
  19. Tillykke : ) Sylvester og Cornelius er mit spontane bud ; )
    Sjovt at han vil have en lillesøster, mine to drenge var vidst lidt skuffede da de fik en lillesøster... men jeg kan lige høre for mig, alle dem der har gået og spurgt: 'Skal du snart have en lillesøster?' Måske spiller det lidt ind ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh Cornelius er godt nok fint, det havde jeg slet ikke tænkt på, tak for tip Jette:-)
      Ja, jeg tror også bare det al opmærksomheden han ikke lige kan rumme, han ved jo heller ikke helt hvad det lige kommer til at betyde for hans liv endnu!

      Slet
  20. tusind tillykke :) det rimer på hjertehurra! jeg er gennemglad på jeres vegne <3

    SvarSlet
  21. Stort tillykke. :) Venter selv en dreng til oktober, så jeg følger også lige med og suger navne inspiration til mig. Lige pt. er favoritterne herhjemme Elliot og Claes. 2 meget forskellige navne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tillykke Mie:-) Hvor skønt! Er det den første? Hvornår har du termin? Jeg har den 29. oktober, så det kan jo i princippet nemt blive til november:-) Flotte navne I har fundet;-)

      Slet
    2. Jep det er første barn. :) Jeg har termin 10/10, så samme måned som dig, men regner så med at føde inden oktober er gået. :)

      Slet
  22. Vi har selv en Sylvester på 4 år (som tilgengæld gerne vil ha en lillebror næste gang, ahem.....) og da vi nu har en lillesøster må du gerne få 'mine drengenavne'. Den skal jo være lige så 'funky' som Sylvester og det er jo heller ikke det korteste navn! Lillesøster lære da aldrig at sige det haha. Nå men hvis vi havde fået en dreng mere var det blevet en Sigurd eller Buster.

    SvarSlet
  23. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  24. Ihh stort tillykke :) Havde faktisk 'tippet' dig som en af de næste i blogland... Umiddelbart ville jeg vælge et 'langt' navn som lillebror til Sylvester. Hvad med Sebastian, Alexander, Valdemar - eller måske Bertram? Min egen favorit er nok Kristian...

    SvarSlet
  25. Tillykke, Ninna! Hvor er det dejligt for jer.

    * Severin

    * Bendix

    SvarSlet