søndag den 18. maj 2014

U D S A L G



Jeg holder udsalg i min lille butik til og med på fredag ( den 23. maj kl 20.00), herefter lukker jeg den, og stopper med at sy til salg/ på bestilling. Det har altid været en fornøjelse og en kæmpe stor tilfredsstillelse når der har været interesse for de ting jeg syr, det er jeg meget taknemmlig for og stolt af:-) Lige nu har jeg brug for tid til at koncentrere mig om huskiggeri/køb og lille ny baby, så overskuddet er ikke til meget andet. Det kan sagtens være det kommer tilbage igen, det kan også være det er sidste chance for en leopardplettet nøglesnor;-)
Jeg har sat det til salg som jeg allerede har liggende, og priserne er sat ned, så kig forbi hvis du føler dig fristet:-) Her er link.

Jeg sender alle ordrer samlet næste weekend (medmindre der er et særligt ønske om hurtigere levering, så send mig en mail på ninnarahbek@gmail.com)

3 kommentarer:

  1. Det er så fine ting du laver, men jeg kan sagtens forstå, at du ikke har tiden eller overskuddet lige nu! Det vender nok tilbage, når der kommer styr på det hele igen :)

    SvarSlet
  2. Jeg kender det, og det er med at rydde op i alt det der 'gøre-noget-hele-tiden'. Go vind. Det kommer garanteret tilbage lige pludselig

    SvarSlet
  3. evigfint! og forståeligt med en pause:)

    SvarSlet