fredag den 6. juni 2014

Noget om den store kærlighed

Kærlighed <3


Ham her er den bedste (med morfar i baggrunden)

En, to, tre prøv at smil!!!
Tykke mor, far og søn

Det smukke brudepar
Den første kærlighed <3

I lørdags var til min ene lillesøsters bryllup. Smukt, afslappet, og fyldt med kærlighed.
En fin og højtidelig vielse på rådhuset, med fest bagefter for store og små.
Min søster har fundet sit livs kærlighed, og min lille dreng mødte vist sit første crush. Min svigerindes søde niece gad lege med Cars biler hele dagen, og så var Sylvester solgt. Han lånte mit kamera, og tog omkring 50 billeder af hende:-) SÅ sødt:-)

14 kommentarer:

  1. Smukt brudepar! Dejligt at fejre kærligheden imellem to mennesker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ida:-) Og ja, det er så fint:-)

      Slet
  2. Dejlige billeder :) Og et meget smukt brudepar!

    SvarSlet
  3. Tillykke til din søster. Det er et smukt brudepar.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Tillykke med din søster og sikke et smukt brudepar :0) Ja og jer, hvor klæder i hinanden.... Åh ja den kærlighed, min datter på 13 har lige fået sin første kæreste hvorimod August på nu 8 var små "forelsket" i sin pædagog i vuggestuen allerede i 2 års alderen ;0)

    SvarSlet
  5. Tusind tak Katja:-) Og ja, ung kærlighed er så rørende <3 det er første gang jeg har set ham blive helt betaget af een, det var så sødt:-)
    Vildt nok med en den første rigtige kæreste, det er stort:-) Tillykke til din datter:-)

    SvarSlet
  6. Rigtig dejligt indlæg man kun kan blive glad af! :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med søster og hendes kærlighed.
    Det er flotte kjoler de begge har valgt :)

    // Rikke //
    MIT ELEMENT
    (tidligere Cupcake-stylisten)

    SvarSlet
  8. Tillykke med din søster, og hvor ér du altså smuk med mave på. Virkelig, virkelig fin.

    SvarSlet
  9. Hurra for kærligheden!
    Smukt!

    mamanam.dk

    SvarSlet
  10. Thanks for one's marvelous posting! I certainly enjoyed
    reading it, you are a great author.I will make sure to
    bookmark your blog and will come back later in life.
    I want to encourage that you continue your great work,
    have a nice evening! Obat aborsi

    SvarSlet
  11. Dejlige, dejlige billeder - tillykke til hende!

    - Anne

    SvarSlet