lørdag den 27. september 2014

Hattedame









Jeg har ikke vist særlig mange outfitbilleder på bloggen som gravid, faktisk nærmest ingen. Jeg har simpelthen ikke haft overskuddet til det, og siden jeg blev sygemeldt, har jeg på sin vis også synes det var ret upasssende, og ikke noget jeg lige havde lyst og kræfter til. Men man kan vel godt gøre en enkelt undtagelse, mest fordi jeg har købt en hat. Sylvester synes jeg ligner en cowboy med den, og det er vel egentlig ret sejt!
Jeg føler mig som verdens største, og har det bedst i sort stretch på sofaen. Så jeg er ærlig talt ikke særlig fashion agtig for tiden, og det her er vist det vildeste det kan blive til. Jeg synes ikke det har været nogen fornøjelse at være gravid denne her gang, men ikke desto mindre så føler jeg mig meget taknemmelig for at der kan vokse sådan et lille mirakel i min mave, og at vi snart er så heldige at få ham at se:-) Jeg har termin den 29. oktober, så om en måneds tid, så er det (for evigt) slut med gravidmave. Jeg krydser fingre for at vi også lige når en flytning inden;-)

Hat fra H&M
Jakke fra Vero Moda (ikke i butikker endnu)
Taske fra Marc by Marc Jacobs - lignende kan ses blandt andet her
Sko fra Adidas - fundet her
Tørklæde fra Selected Femme
Solbriller fra FOOF

10 kommentarer:

  1. Ej, jeg er vild med jakken. Og dig selvfølgelig. Kommer den snart i butikkerne?

    SvarSlet
  2. Du ser skøn ud ninna. Tænk sig at det gemmer sig et lille mirakel derinde

    SvarSlet
  3. Lækker preggo, er vild med den jakke

    SvarSlet
  4. Ved du hvad, du ser sgu riiiiiimelig godt ud selvom du er højgravid! Super, super cool. Er jakken en du selv har designet?

    SvarSlet
  5. Jeg kan SÅ meget nikke genkendende til din gravid-følelse, synes bestemt heller ikke det var en fornøjelse anden gang. Du ser dog super godt ud!
    Jakken er vild fin, så jeg er også nysgerrig på at vide, om den snart kommer i butikkerne?
    /tina

    SvarSlet
  6. Du ser så godt ud som gravid... Købte også en filt hat i HM i sidste uge, er ikke sikker på den nogen sinde kommer på men pyt ;0)

    SvarSlet
  7. Lækker jakke. Ved du hvornår den kommer i butikkerne. Og er det en vinterjakke?

    SvarSlet
  8. TUSIND TAK for jeres fantastisk søde kommentarer:-) Det er så dejligt for selvtilliden at læse dem;-) <3
    Jakken kommer i butikker i januar/februar, jeg skal nok se om jeg kan huske at give et prej om det:-)

    SvarSlet