torsdag den 27. november 2014

Louis baby





Jeg er simpelthen lige nødt til at vise lidt billeder af vores lille babybasse. Han er simpelthen det dejligste hvis I spørger mig <3
 Han laver jo ikke meget andet end at sove, spise og skide, og se sød ud. Jeg havde helt glemt hvor meget tid der egentlig går med amning og bleskift, det er jo helt vildt! Han er allerede ved at vokse ud af str. 56, og jeg er så småt begyndt at vænne mig til tanken om at være mor til 2, men jeg tror altså der går lang tid før jeg helt forstår det.

11 kommentarer:

  1. Ih, hvor er han bare sød! Min baby er snart et halvt år, og jeg får helt ondt i maven af at tænke på, at det næste halve år nok går lige så stærkt som det første. Min første barsel var i den grad præget af kedsomhed, mens tiden bare flyver afsted med to små størrelser. Bare vent om et lille øjeblik skal han have den første skemad og hiver sokkerne af fødderne.

    SvarSlet
  2. Han ser også super dejlig ud! Og sikke et fint navn :) Det var også en af favoritterne her :)

    SvarSlet
  3. Han er så sød Ninna! Glæder mig til at se ham i virkeligheden, og ikke mindst til at holde ham og slet ikke kunne begribe, at noget kan være så småt og sødt :) (Selvom str 62 nu er ret stort for sådan en helt ny baby ;) )

    SvarSlet
  4. Så hyggeligt at se lille Louis : ))) -skal man udtale s'et egentlig ?
    Glæder mig også til at se mere af det nye hus ; ) Altså ikke for at stresse med dig selvfølgelig ; )

    SvarSlet
  5. Smukke øjne. Ligesom storebror.

    SvarSlet
  6. Ååh hvor er han skøn :)

    SvarSlet
  7. Kæmpestort tillykke Ninna. Hvor er han bare skøn - og sikke et fint navn!

    SvarSlet
  8. hvor er han skøn... stort tillykke :-) og sikke en skøn julegave... :-)

    SvarSlet
  9. Han ser altså også yndig ud. Tillyke (igen) med ham.

    SvarSlet