søndag den 2. november 2014

Tiden går langsomt....


Her er en lille update fra en temmelig utålmodig gravid. Jeg havde termin i onsdags, og jeg går nu rundt som en løve i et bur!! I er sikkert mange der kender fornemmelsen derude;-)
Lidt glimt fra vores nye hjem, som vi heldigvis nåede at flytte ind i. Jeg har pakket flyttekasser ud som en sindssyg i håb om at sætte noget i gang, men det ser ikke ud til at det har virket!! Billederne er fra Instagram, det er lige hvad energien rækker til, altså genbrug af billeder!
Jeg håber jeg kan vise en lille tyk baby dreng frem, næste gang jeg skal blogge <3
Kan I have en dejlig søndag derude:-)

4 kommentarer:

  1. Jeg kender godt følelsen trods det at jeg kun har gået én dag over tid med nr 3. Dog føltes det som flere uger fordi hendes brødre begge er født ret meget før tid. Hvor gider man dog bare ikke til sidst. Men pludselig! Og i øvrigt jo meget rart at I er kommet ret meget på plads inden der kommer en baby i huset.

    SvarSlet
  2. Åh den "søde" ventetid... Rigtig meget held og lykke når det sker.

    SvarSlet
  3. Dejligt, I er kommet så hurtigt på plads! Jeg ønsker dig en rigtig god fødsel :-)

    SvarSlet
  4. Du er simpelthen så smuk gravid! Er spændt på næste blogindlæg og ønsker dig en god fødsel :)

    SvarSlet