tirsdag den 30. december 2014

Det Jul, Det cool






Så forsvandt december måned for næsen af os, og jeg må være ærlig og sige at jeg er lidt lettet! Selvom arrangementer osv er blevet holdt på et absolut minimum, så har det altså bare været en lidt stressende tid når man har en lille ny baby man skal lære at kende. Jeg synes det har været en kæmpe omvæltning at gå fra 3 til 4, og samtidig flytte til en anden by, og indtil vi stod midt i det, havde jeg kun tænkt på hvordan det ville påvirke Sylvester, jeg havde helt overset at det ville påvirke os alle sammen, og ikke mindst mig selv. Men det må jeg hellere bruge et helt andet indlæg til at uddybe.
Vi havde en dejlig juleaften derhjemme med min familie, og vores lille julebaby er så sød og nem.
Jeg håber I allesammen havde en dejlig aften og nogle dejlige juledage med dem I holder af.

Nu glæder jeg mig egentlig bare til at vi skriver 2015 og det bliver hverdag igen, uden gaveræs, småkagebagning, juleklip og en hel masse forventninger til mig selv om hvad vi skulle nå inden det blev juleaften.

Et stort forsinket glædelig jul til alle:-)

5 kommentarer: