mandag den 26. januar 2015

Sylvesters værelse












Der er langt mellem snaps'ene herinde for tiden, i stedet for at forklare og beklage, så vil jeg hellere være lidt stolt af at det er lykkes mig at få taget billeder af Sylvesters værelse, hvor det er opryddet OG støvsuget!! Desværre i gråvejr, det skulle lige have været i går med al den dejlige solskin. Det kunne vi godt bruge noget mere af!
Det vigtigste da vi skulle lave nyt værelse til Sylvester, var tilgængeligheden af legetøjet, og det synes jeg er lykkes med den lange reol fra Hay. Det er ikke særlig fancy eller noget, men han elsker det, og jeg har lært at leve med biltæpper og Spiderman;-)

10 kommentarer:

  1. Der ser hyggeligt ud:-) Og du skal hverken forklare eller beklage, det er jo din blog! Jeg synes det er mega sejt at du både har ryddet op og støvsuget;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Cecilie, og ja det er lidt sejt at nå begge dele;-)

      Slet
  2. Dejligt indlæg og super fint værelse :)
    Jeg synes, at sådan et drengeværelse er svært! Jeg er i fuld gang med at gøre klar til at lave nyt værelse til Gustav, og det er alligevel godt nok et større projekt :)

    /Stine

    (beklager, hvis du får to kommentarer fra mig - noget gik galt med min computer undervejs)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ikke sådan lige til, og så er det mega dyrt!! Jeg synes også der er plads til mange forbedringer på Sylvesters værelse, men de må komme hen ad vejen;-)

      Slet
  3. Det ser rigtig dejligt ud ! Lige sådan et sted hvor det er fedt at lege og være - og fede plakater i øvrigt.

    KH Maria
    (www.meremaria.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria:-) Han er også ret glad for det, og det er jo altså det vigtigste:-)

      Slet
  4. Nu sidder jeg så og leder efter det biltæppe :-P

    SvarSlet
  5. Dejligt værelse! Den reol må gerne flytte ind på min datters værelse :-)

    SvarSlet