mandag den 9. februar 2015

Outfit - post graviditet





Ja okay, det er vist lidt mere end bare post graviditet eftersom Louis snart er 3 mdr. men jeg føler mig stadig ikke sådan helt tilpas i noget af mit gamle tøj, og ej heller foran kameraet. Den står mest på jogginbukser og store striktrøjer. Men i anledningen af min mands fødselsdag, så tog jeg mig lige lidt sammen;-) Jeg mangler stadig at smide 5-6 kilo (og gerne et par stykker mere) for at komme tilbage til min "gamle" krop. Selvom den jo aldrig kan blive som før børn, eller det vil da godt nok kræve overordentlig meget arbejde, og nok også en kniv ind over. Det er nu heller ikke ønsket, jeg vil bare gerne være stærk igen, og uden helt så meget fedt;-)

Har du et rigtig godt tip til at komme i form igen? Jeg tænker egentlig at løb er mest realistisk, men jeg vil simpelthen også så gerne lære yoga sådan rigtig godt, så jeg kan lave det derhjemme.

Tøjet er var en meget behagelig omgang, og der var plads til masser af kage:-) Jeg lavede cheesecake, og viser den frem i næste indlæg (den er dog allerede vist lidt frem på Instagram)

Kjole fra Isabel Marant Etoile -  købt her (dog før jul, så den er vist udsolgt)
Strik fra Isabel Marant Etoile - købt her på udsalg
Armbåndet har min dygtige veninde lavet
Strømpebukser er fra Wolford

5 kommentarer:

  1. Kender fornemmelsen, solv om det er længe siden, og jeg kender dig jo ikke, men synes du ser rigtig godt ud:-)
    Løb er dejlig fleksibelt og man forbrænder en masse, men i kombination med yoga er det fantastisk. Der finedes en del gode instruktionsbøger og videoer som kan bruges når man er på barsel:-)
    God fornøjelse, og nyd den gode tid.

    SvarSlet
  2. Du ser skøn ud Ninna, ligesom du altid gør! Du oser af personlighed og sikker smag, og det lader sig altså ikke skjule af de sidste par graviditetskilo.

    SvarSlet
  3. Ej, nu slettede den lige min kommentar! Nå, skrev bare, at jeg er enig med Ida, du ser supergodt ud! Derudover kender jeg alt for godt det med en krop, der bare ikke rigtig ligner sig selv. Jeg har lige købt (men endnu ikke afprøvet, det er vist meget sigende!) Begynderyogabogen af Karen Pallisgaard, den virker rigtig fin og meget anvendelig. Jeg håber, den kan hjælpe med at skabe ro i både krop og hoved.

    SvarSlet