tirsdag den 3. marts 2015

Noget om dåb og mangel på billeder





I søndags fik vores lille smukke lillebror sit navn, Louis Rahbek Schou. Han var så dygtig, og smilte så meget til præsten at hun ikke kunne koncentrere sig om dåben! Vi havde en rigtig dejlig dag med den nærmeste familie og få rigtig gode venner, hjemme hos os selv. Vi fik ikke rigtig taget nogle billeder, lige pludselig var dagen slut, og jeg havde glemt alt om kamera og fine poseringer osv. Men til gengæld havde jeg en fantastisk dag, og jeg prioriterede at få snakket rigtig meget med mine veninder som jeg desværre ser alt for sjældent. Billedet i kirken af os alle 4 nåede min mor lige at tage inden gudstjenesten gik i gang, og det er faktisk det første billede af os alle 4 sammen. Jeg ville ønske jeg havde overskuddet og lige huskede at få fanget nogle flere øjeblikke med kameraet, men det sker bare desværre alt for sjældent. Til gengæld har jeg en masse mentale billeder, og dem kan jeg tit mærke helt ned i maven, for de er nemlig også fyldt med en masse nærvær.


7 kommentarer: